Arrantza Marinela

• 30 Ordu/Horas |

EDUKIA:

Ikastaroaren edukiak hauek dira:
ontziaren nomenkatura; ontzia gobernatzea, zelataritza eta zaintza; kargatzeko eta deskagatzeko lanak; ontzien maniobrak portuan; ontziko mantetze-lanak; segurtasuna eta osasuna arrantzan; arrantzako eta akuikulturako produktuak manipulatzea eta kontserbatzea; itsasoko ingurumena eta baliabideak babestea; korapiloak egiteko oinarrizko ezagutzak; lema erabiltzeko probak.

NORI ZUZENDUA:

Arrantza ontzietako eta akuikulturako laguntza ontzietako edozein zerbitzutan mendeko eskifaia kide gisa lan egiten dutenei; baita 10 metro luze baino txikiagoak diren ontziak merkataritzarako erabiltzen dituztenei. Ontziak izan behar dute arrantzakoak edo akuikulturan laguntzekoak. Gainera, portu barruko uretan ibili behar dute, potentzia egokia eduki behar dute eta ez dute bidaiaririk garraiatu behar. Agintari izateko mendeko eskifaia kide gisa aritu behar du arrantza ontzietan edo akuikulturan laguntzeko ontzietan, gutxienez sei hilabetean, marinel arrantzalearen txartel profesionala jasotako egu netik kontatzen hasita.

REQUISITOS:

Criterios de prioridad en la selección:

1. Peticiones recibidas desde organizaciones profesionales, cofradías, armadores, etc.

2. Certificado de empresa por el compromiso de contrato laboral.

3. Alumnos y ex-alumnos de formación inicial, intensiva o continua.

4. Relación con el sector.

5. Orden de preinscripción.